Har du behov for support?

Det er vigtigt for os, at vores kunder altid føler sig trygge – og vi gør vores bedste for, at du som privatkunde bliver fortrolig med de alarmsystemer, vi installerer hos dig, så du kan bruge det med ro i sindet.

Hvis der alligevel dukker spørgsmål op, eller hvis du har brug for hjælp til betjeningen af dit system, er der altid hjælp at hente. I dagtimerne ringer du blot til vores supportafdeling, og uden for den almindelige åbningstid kan du ringe til vores vagttelefon mod et gebyr.

Desuden er du altid velkommen til at sende os en mail, så vender vi tilbage til dig ved først givne lejlighed, enten pr. mail eller telefon.

For support mandag til fredag fra 8.00 til 16.00, ring venligst på tlf. 70 21 20 21. For support uden for vores åbningstid viderestilles der til vagttelefonen.

Eller send os en mail på adressen secura@secura.dk 

Ring til vores salgsafdeling på 70 21 20 21 og få en uforpligtende snak eller udfyld nedenstående og vi kontakter dig.

Gratis* opkobling til kontrolcentralen i 3 måneder

Hvis du anbefaler en Secura privatalarm, får du 3 mdrs. gratis opkobling til kontrolcentral, hvis din ven køber en tyverialarm fra Secura. 

*Du skal have en privatalarm fra Secura, med et standard-abonnement med opkoblingen til kontrolcentralen.

Kontakt os og hør nærmere eller få et uforpligtende tilbud på tlf.: 70 21 20 21