Secura Erhverv

Har du behov for support?

Hvis du oplever problemer med sikringsudstyret i din virksomhed, er du velkommen til at ringe til en af vores teknikere i åbningstiden, som er mandag til fredag mellem 8.00 og 16.00.

Telefonnummeret til support i vores almindelige åbningstid er 70 21 20 21.

 

Hvis du har brug for hjælp til betjeningen af dit sikringsudstyr uden for åbningstiden, kan du ringe til vores vagttelefon, som er bemandet døgnet rundt, året rundt.

 

Uden for almindelig åbningstid. Ring til 70 21 20 21 hvor der viderestilles til vagttelefonen.

 

Bemærk! Hvis det er noget, der kan vente, anbefaler vi dog, at du venter med at kontakte os i vores almindelige åbningstid, da opkald til vagttelefonen er behæftet med et gebyr.

Du er også altid velkommen til at sende os en mail med spørgsmål eller kommentarer, så vender vi tilbage til dig pr. mail eller telefon ved først givne lejlighed. Send os en mail på adressen support@secura.dk.

Find manualen her

Du har altid adgang til brochurer og manualer til netop dit sikringsudstyr her på vores hjemmeside - du finder dit sikringsudstyr i nedenstående oversigt.